Svar på tal

Svar:

Gillar du att läsa?: Ja ☺
Har du någon dröm?  Ja men kmr inte på ngn nu
Favorit godis?: vet inte ♣
Hårfärg? blond egentligen men det är färgat så typ brun :)
Vilken årstid tycker du bäst om? sommar :)
Framför eller bakom kameran? älskar att vara framför men blir aldrig bra på bild så jag föredrar nog bakom.
Tycker du om kanelbullar? Det beror på
När fyller du år? 15 Maj
Favoritfärg? Olika beroende på hur jag mår nu är det typ blå ?
Går du på någon sport? ja älskar att simma och gymnastik ♥
Favoritmat? Nää har inge speciel favorit
Hur mycket shoppar du för varje månad? Asså venne riktigt den här veckan har jag shoppat för 1600 men har köpt en data också så typ 9 000-10 000 så det är väl ngr tusen ?
Vad ser du utanför ditt fönster? soluppgången
Har du många bilder på din data? nää köpte den igår
Vem ringde dig senast?Pappa
Vad åt du senast?Dall lr vad det nu heter det är ngn inditk grej
Gillar du skolan? Ibland..


Har du något smycke du absolut inte vill tappa bort?  Ja
Om jag säger va, så säger du...? " va
Vilken var den senaste hemsidan du var inne på? http://facebook.com/
Längtar du till något? jaa! :)
Vem pratade du senast med på msn? kommer inte ihåg är int inne på det så mkt
Om du sträcker ut din högra hand, vad nuddar du då? datanGillar du att bada? jaw;)
Har du någon dricka nära dig just nu?  Cola
Hur svarar du i mobiltelefonen? "Ah, hallå det är ingrid''
Ringer du mycket? Nej
Vem ringde du senast? Pappa
Vad vill du ha just nu? Fest;D
Gillar du någon? Jaja :)men jag är inte kär:(
Vem stör du dig på? många
Vem vill du sova bredvid inatt?  min kudde
Hur mycket är klockan nu? 08.54
Var är dina syskon just nu? Märta är i skolan och Nils ligger i soffan
Vilken tid gick du upp imorse?06.30
 
Vad gjorde du kl 2 inatt? sov
Vad är det första du gör på morgonen?  öppnar ögonen
Vad ska du göra efter det här? Sticka till skolan

Kommentarer

Kommenta mitt inlägg här men skriv inte taskiga komentarer läs bara inte bloggen då ?:

Vad är ditt fina namn ?:
Ofta här?

E-postadress: (Jag säger den inte till nån:love:)

Vad heter din blogg?:

Skriv din kommentar till mig här:

Trackback
src=¨bildlänken¨alt=¨¨/>
RSS 2.0